Neteja de llambordes a la Múnia
Iniciat el desbrossament i neteja de les llambordes de la zona verda entre el pàrquing d'autocaravanes i l'àrea d'esbarjo per a gossos.
Nou cicle de passejades per a la Gent Gran
A partir del mes de febrer s'inicia un nou cicle de passejades per Castellví de la Marca. Tindran lloc els dimecres al matí.
L'Ajuntament treballa per recuperar la tradicional baixada de torxes per l'any 2026
L'alcalde, Eliseu Alegre, juntament amb les regidores de cultura i festes i tradicions, Núria Arnau i Ivet Garcia, han iniciat els tràmits per ajudar a recuperar la baixada de torxes del dia de Reis amb les màximes garanties de seguretat.
Aquest diumenge el Club Ciclista La Marca organitza la 9a Marxa BTT LokaMúnia.
Es tracta de la novena edició d'aquesta cursa que s'ha convertit en un moment en què molts ciclistes del Penedès i voltants s'apropen al municipi i gaudeixen del paisatge de Castellví de la Marca entre pedals.
L'Ajuntament de Castellvà de la Marca farà un desplegament especial en matèria de seguretat i neteja durant els dies d'aquest proper Carnaval
S'intensificarà la neteja de la via pública, s'ampliarà la vigilància i seguretat i es comptarà amb el suport de l'ADF i una vintena de voluntaris/àries, entre d'altres.
El cap de setmana del 21, 22 i 23 de febrer Castellvà de la Marca celebra el Carnaval.Â
El Rei i la Reina del carnaval, acompanyats del Bruixot Pascol, seran presents als actes i realitzaran el gran pregó del divendres i el pregonet infantil de diumenge.
L'alcalde, Eliseu Alegre, es reuneix amb representants de la Federació d'ADF Penedès-Garraf
La trobada va tenir lloc a l'Ajuntament de Castellví de la Marca i es van tractar qüestions com la prevenció dels incendis a través de la gestió forestal, cada vegada més important i clau.
Grans i petits s'uneixen en un nou taller intergeneracional
Ahir al matí va tenir lloc un nou taller intergeneracional entre la gent gran del municipi i l'alumnat de l'escola El Castellot. Van realitzar màscares de carnaval.
La proposta "Millores als patis d’infantil i primà ria de l’escola El Castellot", la més votada al procés participatiu "CastellvÃ, decideix com t'agrada (2025)"
L'ha seguit de ben a prop, amb només un vot de diferència, la instal·lació de càmeres lectores de matrícules per millorar la seguretat. Ha completat el podi les millores als edificis de les Societats Culturals de Castellví i de la Múnia.
Finalitzada la 3a fase de restauració del Castellot
Durant aquest darrer mes s'han finalitzat les obres de la tercera fase de restauració del conjunt arquitectònic del Castellot.