CARACTERÍSTIQUES DE LA CONTRACTACIÓ:
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR:
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:
Les solꞏlicituds per prendre part en el procés de selecció s’han de presentar preferentment per mitjans telemàtics a través del tràmit instància genèrica de la seu electrònica municipal del 29 de març a l’11 d’abril de 2025 (ambdós inclosos). Podeu consultar les bases fent click aquí.
Per resolució del poder judicial, a causa d’un tall en el subministrament elèctric ocorregut el dia 28 d’abril de 2025, que va afectar greument el funcionament dels serveis administratius i els sistemes d’informació d’aquest Ajuntament, s’han suspès els terminis de presentació de sol·licituds que finalitzaven els dies 28 i 29 d’abril de 2025.
Aquesta suspensió, dictada per autoritat judicial competent, es fonamenta en l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i comporta la pròrroga automàtica del termini en dos dies hàbils, de manera que les noves dates límit de presentació s’estableixen en funció d’aquesta ampliació.
Aquesta mesura es comunicarà a les persones interessades i es publicarà al tauler d’anuncis i/o a la seu electrònica municipal.
DOCUMENTACIÓ: