S'aproven dos contractes de manteniment de la via pública a la Junta de Govern del 19 de novembre

Dijous, 26 de novembre de 2020

El passat dijous 19 de novembre van tenir lloc, de forma telemàtica, el Ple ordinari del mes de novembre i una Junta de Govern Local. A continuació teniu un breu resum dels punts aprovats a cadascun d'ells. 

En relació a la Junta de Govern Local cal destacar l’adjudicació de dos contractes de manteniment de la via pública com són la sega dels vorals dels camins i els serveis de manteniment del clavegueram.

També, l’aprovació i adhesió de dos convenis amb la Diputació de Barcelona: un pels serveis del Bibliobús i l’altre per la gestió i organització de l’arxiu municipal.

També es van aprovar:

  • tres llicències d’obres menors
  • l’acta de la Junta de Govern Local anterior, del 5 de novembre
  • factures de despesa per import total de 44.082,23€
  • la resolució de reclamació de responsabilitat patrimonial (exp. 10311)
  • la compra material informàtic
  • les sol·licituds d’alta de serveis de l’AOC
  • el calendari de vacances de Nadal treballadors municipals

A més a més, es va revocar la convocatòria i les bases reguladores del procés de selecció mitjançant concurs públic per proveir, amb caràcter interí, una plaça de secretaria intervenció; es va renovar l’autorització de la ruta de transport escolar núm. 19 que comença a les Conilleres i finalitza a l’Escola el Castellot i es van concedir targetes d’aparcament.

Pel que fa al Ple ordinari del mes de novembre, aquest només va comptar amb 5 punts a l’ordre del dia: es van aprovar les actes dels Plens anteriors i dues llicències d’obres majors, es va rectificar l’expedient de Contribucions Especials per la Xarxa d’Aigua de les Cases Noves de Cal Marques, ja que hi mancava un subjecte passiu i es va donar compte de cinc decrets d’Alcaldia.

Darrera actualització: 4.12.2020 | 11:26