Peó de manteniment de caràcter temporal (anualitat 2025)

CARACTERÍSTIQUES DE LA CONTRACTACIÓ:

  • Modalitat contractual: Laboral temporal.
  • Categoria professional: Grup AP
  • Retribució bruta mensual: 1.326.-€ bruts mensuals amb 14 pagues.
  • Jornada: 37,5 hores setmanals. Amb un horari de dilluns a divendres de 8:00h a 14:00h i dues tardes de 16:00h a 18:30h.
  • Duració del contracte: 7 mesos del 01/06/2025 al 31/12/2025 (ambdós inclosos).  La data d’inici podrà variar en funció de la durada del procés de selecció.

DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR:

  1. Fotocòpia del DNI
  2. Currículum vitae
  3. Fotocòpia de la titulació acadèmica exigida per a prendre part en la convocatòria
  4. Acreditació d’estar en situació legal de desocupació com a persones demandants d’ocupació (DONO).
  5. Fotocòpia dels justificants acreditatius dels mèrits al·legats. L’acreditació de l’experiència laboral s’haurà d’efectuar mitjançant la presentació dels contractes laborals o certificats d’empresa juntament amb el certificat de vida laboral de la Seguretat Social, essent necessaris ambdós documents. En el cas que l’experiència hagi estat assolida en l’àmbit de les administracions públiques, l’acreditació podrà ser substituïda per certificació de serveis prestats.
  6. Fotocòpia del permís de conduir B.
  7. Qualsevol altra documentació que pugui ser valorada d’acord amb la base 7.c).
  8. Declaració responsable adjunta com a Annex I.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

Les solꞏlicituds per prendre part en el procés de selecció s’han de presentar preferentment per mitjans telemàtics a través del tràmit instància genèrica de la seu electrònica municipal del 29 de març a l’11 d’abril de 2025 (ambdós inclosos). Podeu consultar les bases fent click aquí.

Per resolució del poder judicial, a causa d’un tall en el subministrament elèctric ocorregut el dia 28 d’abril de 2025, que va afectar greument el funcionament dels serveis administratius i els sistemes d’informació d’aquest Ajuntament, s’han suspès els terminis de presentació de sol·licituds que finalitzaven els dies 28 i 29 d’abril de 2025.

Aquesta suspensió, dictada per autoritat judicial competent, es fonamenta en l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i comporta la pròrroga automàtica del termini en dos dies hàbils, de manera que les noves dates límit de presentació s’estableixen en funció d’aquesta ampliació.

Aquesta mesura es comunicarà a les persones interessades i es publicarà al tauler d’anuncis i/o a la seu electrònica municipal.

DOCUMENTACIÓ:

Darrera actualització: 7.05.2025 | 13:56