L'Ajuntament de Castellvà de la Marca farà un desplegament especial en matèria de seguretat, prevenció i neteja durant els dies d'aquest proper Carnaval.Â
Seguretat, vigilància, prevenció, coordinació i neteja són 4 dels punts a intensificar durant aquests dies.
Des de l'Ajuntament de Castellví de la Marca s'han programat un seguit d'accions en matèria de seguretat, prevenció i neteja durant els dies d'aquest proper Carnaval.
Per un cantó, s'intensificarà la neteja de la via pública amb un horari especial de neteja a les zones de les diferents rues: rua de l'arribada del Rei i la Reina del Carnaval de divendres, la gran rua de carrosses i comparses de dissabte i per la rua infantil de diumenge.
També s'ampliarà la vigilància de les zones afectades amb un servei de trànsit dels Mossos per tallar i controlar el trànsit les carreteres principals durant el dissabte. S'intensificarà la seguretat amb la contractació d'un servei de vigilància i seguretat durant la gran rua i les hores posteriors.
Durant la rua del dissabte l'ADF de Castellví de la Marca oferirà el seu suport en la gestió del trànsit i de les carrosses, imprescindibles, un cop més, per poder dur a terme actes com aquests. També es comptarà amb una xarxa de persones voluntàries amb armilles grogues que vetllarà pel bon funcionament de l'acte.
També hi haurà una ambulància situada a la Rambla Llibertat per si algú necessita assistència.
Al llarg de la rua de dissabte es col·locaran un seguit de lavabos portàtils per donar servei a les necessitats dels participants i del públic.
Des de l'Ajuntament de Castellví de la Marca volem fer un agraïment especial a totes les persones i entitats que fan que tot això sigui possible.
Recordeu que queda prohibit aparcar als carrers per on passaran les diferents rues de Carnaval (veure planells a continuació).


Gaudiu del Carnaval 2026 amb seny i civisme!