Inici de les obres de millora de la xarxa en baixa d'aigua
Aquest dilluns 20 de juliol s’iniciaran les obres de millora de la xarxa en baixa d’aigua a Castellví de la Marca. La primera actuació serà al carrer Migdia de la Múnia.
Aquestes millores s’executen per tal de renovar la xarxa de distribució d’aigua potable en aquells punts on s’ha identificat una acumulació d’avaries. Aprofitant la renovació de les canonades es farà la retirada de materials perillosos en canonades de fibrociment i plom, si n’hi hagués i es reconnectaran les escomeses existents. Seran executades per CASSA.
L’abast de l’obra inclou cinc actuacions:
- Vorera nord del carrer Quatre Cantons, de 40 metres.
- Carrer Mas Cota, es substituiran els gairebé 135 metres per noves canonades.
- Renovació de 60 metres del carrer Migdia.
- Renovació portada d’aigua al camp de futbol amb canvi de traçat, amb instal·lació de nou hidrant.
- Renovació d’un tram de 100 metres a Cal Margarit.
L’alcalde de Castellví de la Marca, Eliseu Alegre, es mostra molt content amb aquestes obres de millora, i comenta que “afegim més obres de millora de la xarxa d’aigua a totes les que ja s’estan fent, tot prioritzant que la xarxa d’aigua del municipi vagi quedant renovada, sobretot tots els punts on hi ha pèrdues i avaries”. La sectorització de la xarxa, juntament amb aquesta obra, ens ajudarà a reduir les pèrdues i a fer un millor ús dels recursos hídrics.
L’execució de les obres, juntament amb la redacció del projecte, direcció de les obres i coordinació de seguretat i salut té un cost de 163.726,72€, subvencionat per l’ACA i la Diputació de Barcelona.
La primera obra de millora serà la del carrer Migdia, que s’iniciarà el proper dilluns 21 de juliol.
Fem de Castellví de la Marca, un municipi millor!