Castellví de la Marca presenta els cursos d’activitats físiques 2025-2026 per a adults i gent gran

Divendres, 12 de setembre de 2025

L’Ajuntament de Castellví de la Marca posa en marxa un nou programa anual d’activitats físiques adreçat a persones adultes i gent gran, que es desenvoluparà al llarg del curs 2025-2026.

Les sessions es duran a terme al Polivalent de la Múnia i ofereixen una àmplia varietat de propostes per promoure la salut i el benestar.

La programació inclou activitats que s'han anat realitzant en els darrers anys:

  • Gimnàstica per a la gent gran (dilluns i dimecres de 18 a 19 h)
  • Pilates (dimarts i dijous de 18 a 20 h, amb dues franges horàries)
  • Ioga (dimarts de 19 a 20 h)
  • Zumba (dimecres de 19 a 20 h)

També inclou noves propostes que s'incorporen a les ja programades anteriorment:

  • Tribu i ioga familiar, pensat per un adult i un infant de i2 a i5 (dilluns de 17 a 18h al polivalent de la Múnia)
  • Cal·listènia per a joves, una activitat gratuïta que tindrà lloc els dilluns de 19 a 20h 
  • Tribu i ioga en la maternitat, activitat on es poden portar nadons (dimecres de 10 a 11h al polivalent de la Múnia)
  • Pàdel per adults (divendres de 18:30 a 19:15h o de 19:15 a 20h a les pistes de pàdel municipals) 

Els preus varien segons la disciplina i la freqüència de classes, amb quotes que oscil·len entre els 35 € i els 140 € per curs. Concretament, els cursos de ioga, tribu i ioga, zumba i pàdel tenen un cost de 80€ per tot el curs, pilates si es realitza 1 classe a la setmana també són 80€ el curs i si se'n realitzen dues, 140€. La gimnàstica per a la gent gran és l'activitat més econòmica, una classe a la setmana són 35€ el curs i dues, 60€. 

Inscripcions obertes al setembre

Les inscripcions es podran fer del 15 al 19 de setembre de 2025 a través del següent tràmit online

Cal tenir en compte que les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció. A més, si no s’arriba a un mínim de participants, els cursos no es podran realitzar. Des de l’Ajuntament també es recomana portar tovallola a les activitats d’interior per tal de mantenir les estoretes en bones condicions d’higiene.

Amb aquesta oferta variada, Castellví de la Marca reafirma el seu compromís amb la promoció d’hàbits saludables i el foment de l’activitat física en totes les edats.

Darrera actualització: 12.09.2025 | 15:12