Tràmits i gestions

  • Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
    Presencialment
    Telemàticament
  • Certificat de pagament d'un tribut municipal
    Presencialment
    Telemàticament

    Duplicat d'un document de pagament que emet l'Ajuntament a instància de la persona interessada.

  • Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
    Presencialment
    Telemàticament

    És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

  • Comunicació prèvia d'obertura
    Presencialment
    Telemàticament

    Per a activitats de baix risc, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica.

  • Declaració responsable d'obertura
    Presencialment
    Telemàticament

    Per a activitats innòcues, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica. 

  • Recollida de mobles i trastos vells al carrer
    Presencialment
    Telemàticament

    Sol·licitud de la recollida de mobles i trastos vells al carrer, situats en el domicili de la persona sol·licitant o en una adreça determinada que s'especificarà a la sol·licitud. La recollida s'efectua el segon dijous de cada mes.

  • Instància genèrica
    Presencialment
    Telemàticament

    Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

  • Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
    Presencialment
    Telemàticament

    Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde, regidor) o un tècnic municipal.

  • Subvencions a entitats
    Presencialment
    Telemàticament

    Sol·licitud de subvenció per a entitats i associacions sense ànim de lucre per a la realització d'activitats, programes i projectes.

  • Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
    Presencialment
    Telemàticament

    És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.

  • Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
    Presencialment
    Telemàticament

    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.

  • Declaració responsable en matèria de salut alimentària
    Presencialment
    Telemàticament

    És el règim d’intervenció pel qual la persona interessada declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l’establiment i de l’activitat i manifesta que compleix i aplica els requisits establerts a la legislació sanitària i que es compromet a mantenir-ne el compliment durant l’exercici d’aquesta activitat.

  • Certificat d'antiguitat i legalitat
    Presencialment
    Telemàticament

    Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que justifica l'antiguitat i legalitat d'un immoble, document necessàri en el moment de la venda, per poder-lo inscriure al Registre de la Propietat si no es va fer en finalitzar l'obra.

  • Certificat de compatibilitat urbanística
    Presencialment
    Telemàticament

    Sol·licitar un certificat que acrediti la compatibilitat d'un projecte d'una activitat amb el planejament urbanístic vigent.

  • Comunicació d'obres excloses de llicència
    Presencialment
    Telemàticament
  • Devolució de la fiança per obres
    Presencialment
    Telemàticament

    Devolució de la quantitat, en concepte de garantia davant l'Ajuntament, a què es condiciona l'eficàcia d'una llicència d'obres.

  • Llicència ambiental (Annex II)
    Presencialment
    Telemàticament

    Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial  que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.

  • Llicència de primera ocupació
    Presencialment
    Telemàticament

    La llicència de primera ocupació és una comprovació de les condicions d'habitabilitat dels edificis que han sofert obres majors, bé per reforma, bé per nova construcció.

  • Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
    Presencialment
    Telemàticament

    És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.

  • Sol·licitud d'accés a la informació pública
    Presencialment
    Telemàticament

    Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.

Darrera actualització: 12.05.2017 | 12:44
Darrera actualització: 12.05.2017 | 12:44