PROCEDIMENT SELECTIU PER LA CONTRACTACIÓ LABORAL TEMPORAL D'UN LLOC DE TREBALL DE RESPONSABLE DE PROMOCIÓ I DE COMUNICACIÓ DEL MUNICIPI.
En compliment de la resolució de l’Alcaldia núm. 71 de 13 de setembre de 2018 es procedeix a constituir el tribunal del procediment selectiu per la contractació temporal d’un/a Responsable de promoció i comunicació del municipi.
Presidència:
Titular : Sr. Jonathan Moreno Molina. tècnic assessor municipal de l'Ajuntament de Castellví de la Marca
Vocals :
Titular : Sra. Àngels Amela Giner, empleada municipal de l’Ajuntament de Castellví de la Marca.
Titular : Sra. Mireia Casany Tugas, empleada municipal de l’Ajuntament de Castellví de la Marca.
Secretaria:
Titular: Cèsar Flecha. Secretari interventor de l’Ajuntament de Castellví de la Marca.
En tant que s’assoleix el quòrum suficient., es constitueix el tribunal.
Es procedeix a iniciar el procediment selectiu als següents aspirants admesos en la resolució de l’Alcaldia de 11/01/2019, l'edicte de la qual ha estat publicat en el tauler d'edictes i electrònic de la pàgina web municipal, i han estat citats mitjançant correu electrònic. Els aspirants, es troben relacionats per les inicials del primer i segon cognom i nom:
E. B, P.
R. C., A.M.
M. F., N.
V. V., F.
Es va atorgar al candidat exclòs M. P., LL. la possibilitat de que aporti títol universitari equivalent al de periodisme a aquest tribunal que s'ha establert com a requisit per a la seva participació en aquest procediment selectiu. El candidat no es persona tot i haver estat citat.
a) Primera fase: Valoració del currículum
Es valora la experiència relacionada amb les funcions a desenvolupar al lloc de treball que és objecte de la convocatòria i de que l'aspirant disposi d'un tercer cicle universitari relacionat amb les funcions a desenvolupar en el lloc de treball convocat.
Les funcions descrites del lloc de treball, publicades en l'anunci de convocatòria i comunicades al SOC són les següents:
A.- Promoció de Castellví de la Marca en els àmbits econòmic i turístic
B.- Crear sinèrgies amb l'empresariat i el petit comerç i restauració local.
C.- Planificar, desenvolupar, executar i avaluar polítiques de promoció de Castellví de la Marca.
D.- Planificar, desenvolupar, executar i avaluar polítiques de comunicació institucional.
E.- Gestió de les xarxes socials de la corporació (Community manager).
A efectes de valoració, s'agrupen les 3 primeres en 1 sola i es determina les que disposen els aspirants admesos en base als currículums rebuts del SOC i presentats a l'Ajuntament:
ASPIRANT (cognoms i nom) | Experiència. Currículum relacionat amb funcions | Disposició d'un 3r cicle relacionat amb funcions | ||||
A.B.C. | D. | E. | A.B.C. Promoció | D. | E. | |
E. B, P. | NO | NO | SI | NO | NO | SI |
R. C., A.M | NO | SI | SI | NO | NO | NO |
M. F., N. | NO | NO | SI | NO | NO | NO |
V. V., F. | SI | SI | SI | NO | NO | SI |
Això tot i que en l'apartat E, de la experiència de l'aspirant R. C., A.M mostra experiència en pàgina web, però no en xarxes.
b) Segona fase: Entrevista personal
l’ entrevista personal als aspirants que hagin superat les proves anteriors es farà en català i servirà per determinar i aclarir els valors personals aportats, aspectes curriculars, coneixements, aptituds pel lloc de treball i coneixement del municipi i del territori. En concret les preguntes que es formulen son les següents:
A. Referida a la promoció del municipi: La disseminació dels nuclis, població gran als quals s'ha d'arribar, i més jove o activa. Com es podria fer?
B. Referides a la promoció del municipi:
- Com potenciar els llocs d'interès: rutes i masies. Fórmules i estratègies.
- Experiència en xarxes socials (facebook, twitter, instagram...)
C. Referides a la transparència: Funcionament de la plataforma de l'AOC en relació a la transparència.
D. Explicar la organització i funcionament d'un ajuntament. (òrgans municipals, règim de sessions....).
Cognoms i Nom de les aspirants | A. Promoció del Municipi | B. Xarxes Socials | C. Comunicació | D. Organització | |||
F | I | T | Transp. | Comun. | |||
E. B, P. | NO | SI | NO | SI | NO | SI | NO |
R. C., A.M | SI | SI | NO | NO | SI | SI | SI |
M. F., N. | NO | SI | SI | SI | NO | NO | NO |
V. V., F. | NO | SI | SI | SI | SI | SI | SI |
d) Valoració dels aspirants
Per manca d'uns criteris de valoració objectiva dels aspirants, aquesta es realitza establint un ordre de prelació en base a la valoració global del currículum i l'entrevista.
El resultat és el següent, ordenat per ordre decreixent de valoració:
Cognoms i Nom de les aspirants | |
1a posició | V. V., F. |
2a posició | R. C., A.M |
3a i 4a posició | M. F., N. i E. B, P. |
Es proposa la contractació de V. V., F.
Sent les 14:34 hores s'acaba el procediment de selecció. Acta que s’estén al lloc i data indicats. Dono fe.
Sr. Jonathan Moreno | Sra. Mireia Casany |
Sra. Àngels Amela | Cèsar Flecha Sebastian |
Contra els actes i les resolucions dels tribunals qualificadors, per tractar-se d’òrgans col·legiats dependents del President/a de la corporació els actes dels quals no exhaureixen la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant d’aquest/a en el termini i amb els efectes que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
